13 Aralık 2012 Perşembe

R&V Collection / Yılbaşı için hazırlananlar...




6 yorum:

  1. BLOĞUNUZ HAYIRLI OLSUN.
    SEVGİYLE KALIN.
    TÜRESİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Türesin hanım beni resim dünyası olarak tanıyorsunuz zaten sizlerin destekleri ile bir şeyler üretip satmaya çalışacağım sevgiler

      Sil
    2. yaptığınız ahşap ve cam seramik objelere bayılıyorum sürekli takipteyim

      Sil
  2. aramıza hoşgeldiniz:)))))
    ben de bu kızların senelerdir hastasıyım.yakında yaptıklarımı
    hem blogda hem facede paylaşıcam.ama ben kumaş değil ahşap boyamada kullanıyorum.
    bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Sevgili Fidan hanım ben öncelikle teşekkür ederim bloğunuzu çok uzun zamandır takip ediyorum yaptığınız güzel işleri çok beğeniyorum Ecenin kızlarını sizin gibi bende ahşaplarımda kullanıyorum çok şekerler paylaşımlarınız için de tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  3. çok teşekkür ediyorum hepinize tek tek ...

    YanıtlaSil